HERBÁRIA
GYÜMÖLCSTEA
Megbízónk élvezeti tea csomagolástervezése 2014 tavaszán indult. A gyümölcsteák bűvöletében éltünk! Milyen jó volt!
Különösen nagy örömmel fogadtuk a grafikai tervezésre való meghívást, hiszen a teázás mindennapjaink része. A gyümölcsteák piacán több gyártó, többféle terméke van jelen, ezért már maga a megmérettetés is megtisztelő volt részünkre. A cég által kiírt grafikai pályázatra általunk beadott 3 különféle grafikai koncepciónk közül a képen szereplő lett a győztes és a megbízást ennek a részletes kidolgozásával folytattuk.
A tervezésben a legnagyobb kihívást a koncepció alapja adta. Megbízónk egy tisztult, egyéni, fehér alapokra épülő grafikát szeretett volna a polcokon viszont látni. A nyári hangulat, az érett gyümölcsök mind az erőteljes meleg színek használatát kívánták volna a grafikai koncepciójába, a fehér szín kötöttsége miatt így a fő helyre ínycsiklandozó, gyönyörű gyümölcsöket helyeztünk. A fehér csomagolás és a hatalmas gyümölcsök grafikájának koncepciója bevált a piacon és a termék bevezetését sikerrel zárta Megbízónk.
LÓBALZSAM
Grafikai elemek, név és összetevők adták fel grafikusainknak a leckét! Megoldottuk a sok ismeretlenes egyenletet!
A grafikai pályázat átolvasásakor már szembesültünk a ténnyel, hogy itt egy nem mindennapi termék csomagolásának tervezésével állunk szemben. A következő információhalmazzal indultunk neki a feladatnak: terméknév mint „Lóbalzsam”, felhasználása emberi sport területen, főbb összetevők a mentol és paprika kivonat. Egy rövid kávé szünet után másik 3 koncepció terv mellett megszületett a grafikai, amivel gyártásba és azóta piaci forgalomba került a termék.
A terméket eredetileg versenylovak bemelegítésére és izomlazítására használták és a köztudatba is így épült be a neve. Így egy komoly feladat volt a koncepcióban a lónak helyet adni úgy, hogy mellette az emberi felhasználás is legyen hangsúlyozva. A koncepció már annyi különféle elemet tartalmazott, hogy a gyógynövény hatóanyagát kizárólag a Megrendelő szöveges formában tartotta meg. A termék felhasználásának egyértelmű azonosítását a hűsítő és melegítő funkciót a kék és a piros színekkel oldottuk meg. A termék letisztult arculatához illesztettük színben és tipográfiában a balzsam kifejlesztőjének megjelenítését is.
PALEO / CELLULITISZ / ZSIRÉGETŐ
Szépség és egészség témában fejlesztett termékek az egyik nagy kedvencünk. Bonyolult, viszont nagyon hálás téma.
A termékcsalád csomagolástervezése 2014 őszén indult. A pályázati anyagban a Megrendelő fő kommunikációs szempontként a fiatalosságot, a funkcionalitást, a természetességet és a minőséget jelölte. A termékek funkcionális tulajdonságai megnevezésük alapján egyértelmű volt, így a használt képek is egyértelműen jó választásnak bizonyultak nem csak grafikusainknak, hanem a Megrendelőnek is.
A koncepció alapjai a közös munka folyamán csiszolódtak tovább. Az egészségmegőrzés, wellness témában járatos fogyasztók miatt az egyszínű háttér egy köves háttérképre cserélődött le a wellness irányvonalat szemléltetve. A színek igazodtak az adott termék gyógynövényes és gyümölcsös összetételéhez. A termék premizálását a nyomdatechnikai megoldásokkal értük le. Mindkét termék ezüst fém prégelést és a dombornyomást valamint egy vékony lakkréteget kapott az elegánsabb és exclusiv megjelenés elérése érdekében. Megrendelőnk visszajelzése alapján a termék igazán sikeres a polcokon.
HERBCELL
Egy innovációs termék csomagolásának megtervezése mindig nagy izgalom. Jelentjük, az izgalmat sikeresen túléltük!
A bőrápolási termékcsalád összetevői között az egyik legfontosabb, a növényi őssejt. Ez a természetes összetevő a kozmetikai piacon található termékek összetevői között egyáltalán nem vagy csak nagyon kis százalékukban jelent meg. A legnagyobb kihívást a termék csomagolásában a nagyon szélesre nyitott célcsoport adta, így a grafikában együtt kellett visszaköszönni a fiatalos és az elegáns megjelenésnek.
A koncepció alapjának a női célcsoport szélességét és a kozmetikai piac telítettségét figyelembe véve egy igazán egyedi arculatot kellett tervezni. A grafikai színes vonalain található apró mintás grafika, egy fiatalos, játékos hangulatot teremt a csomagolásnak, ami a doboz tetején a nyitási oldalon mutatja meg magát teljes játékosságában. Az eleganciát a négyzetes szerkezettel és az alkalmazott nyomdatechnikával oldottuk meg, így a felirat dombornyomás, a keret ezüst prégelést és az egész doboz egy vékony lakkréteget is kapott.
BABAMOSOLY TEÁK
Egy termék újra csomagolása nagy kihívás. Mi ceruzát ragadtunk, rajzoltunk, színeztünk és végül szinte életre keltünk!
A grafikai pályázat kiírásában egy már évek óta piacon lévő termékcsalád átcsomagolásáról volt szó. A termékcsalád célcsoportja a kismamák és a kisgyerekes anyukák. Mindenképpen játékos tartalmat terveztünk a csomagolásra, egy merész ámde nem megvalósíthatatlan gondolatból elrugaszkodva grafikusunk ceruzát ragadott és így született meg a két kis figura.
A koncepció alapját a játékosság, a színek és a rajzok adták. A babák és a kisgyerekek világának megfelelően az egyik figura még éppen csak totyogós, a másik figura pedig már egy nagyobb, de még nem óvodás gyerekre utal. A színek, a gömbök, a játékok és az egész kézzel rajzolt alapja egy nagyon különleges és vidám egységet hozott létre. A termék koncepciója a nagy siker miatt további gyermek termékekre is átkerült, így a mókás kis figurákat gyerek samponon, tusfürdőn hamarosan pedig gyerek teákon és gyerek multivitaminok dobozán is felfedezhetjük!