Portfolio

HERBÁRIA

GYÜMÖLCSTEA

Megbízónk élvezeti tea csomagolástervezése 2014 tavaszán indult. A gyümölcsteák bűvöletében éltünk! Milyen jó volt!

Különösen nagy örömmel fogadtuk a grafikai tervezésre való meghívást, hiszen a teázás mindennapjaink része. A gyümölcsteák piacán több gyártó, többféle terméke van jelen, ezért már maga a megmérettetés is megtisztelő volt részünkre. A cég által kiírt grafikai pályázatra általunk beadott 3 különféle grafikai koncepciónk közül a képen szereplő lett a győztes és a megbízást ennek a részletes kidolgozásával folytattuk.

A tervezésben a legnagyobb kihívást a koncepció alapja adta. Megbízónk egy tisztult, egyéni, fehér alapokra épülő grafikát szeretett volna a polcokon viszont látni. A nyári hangulat, az érett gyümölcsök mind az erőteljes meleg színek használatát kívánták volna a grafikai koncepciójába, a fehér szín kötöttsége miatt így a fő helyre ínycsiklandozó, gyönyörű gyümölcsöket helyeztünk. A fehér csomagolás és a hatalmas gyümölcsök grafikájának koncepciója bevált a piacon és a termék bevezetését sikerrel zárta Megbízónk.

 

LÓBALZSAM

Grafikai elemek, név és összetevők adták fel grafikusainknak a leckét! Megoldottuk a sok ismeretlenes egyenletet!

lobalzsam_husitolobalzsam_melegitoA grafikai pályázat átolvasásakor már szembesültünk a ténnyel, hogy itt egy nem mindennapi termék csomagolásának tervezésével állunk szemben. A következő információhalmazzal indultunk neki a feladatnak: terméknév mint „Lóbalzsam”, felhasználása emberi sport területen, főbb összetevők a mentol és paprika kivonat. Egy rövid kávé szünet után másik 3 koncepció terv mellett megszületett a grafikai, amivel gyártásba és azóta piaci forgalomba került a termék.

A terméket eredetileg versenylovak bemelegítésére és izomlazítására használták és a köztudatba is így épült be a neve. Így egy komoly feladat volt a koncepcióban a lónak helyet adni úgy, hogy mellette az emberi felhasználás is legyen hangsúlyozva. A koncepció már annyi különféle elemet tartalmazott, hogy a gyógynövény hatóanyagát kizárólag a Megrendelő szöveges formában tartotta meg. A termék felhasználásának egyértelmű azonosítását a hűsítő és melegítő funkciót a kék és a piros színekkel oldottuk meg. A termék letisztult arculatához illesztettük színben és tipográfiában a balzsam kifejlesztőjének megjelenítését is.

 

PALEO / CELLULITISZ / ZSIRÉGETŐ

Szépség és egészség témában fejlesztett termékek az egyik nagy kedvencünk. Bonyolult, viszont nagyon hálás téma.

Zsiregeto_fekvo_3dA termékcsalád csomagolástervezése 2014 őszén indult. A pályázati anyagban a Megrendelő fő kommunikációs szempontként a fiatalosságot, a funkcionalitást, a természetességet és a minőséget jelölte. A termékek funkcionális tulajdonságai megnevezésük alapján egyértelmű volt, így a használt képek is egyértelműen jó választásnak bizonyultak nem csak grafikusainknak, hanem a Megrendelőnek is.

A koncepció alapjai a közös munka folyamán csiszolódtak tovább. Az egészségmegőrzés, wellness témában járatos fogyasztók miatt az egyszínű háttér egy köves háttérképre cserélődött le a wellness irányvonalat szemléltetve. A színek igazodtak az adott termék gyógynövényes és gyümölcsös összetételéhez. A termék premizálását a nyomdatechnikai megoldásokkal értük le. Mindkét termék ezüst fém prégelést és a dombornyomást valamint egy vékony lakkréteget kapott az elegánsabb és exclusiv megjelenés elérése érdekében. Megrendelőnk visszajelzése alapján a termék igazán sikeres a polcokon.

 

HERBCELL

herbcell_01 herbcell_02

Egy innovációs termék csomagolásának megtervezése mindig nagy izgalom. Jelentjük, az izgalmat sikeresen túléltük!

A bőrápolási termékcsalád összetevői között az egyik legfontosabb, a növényi őssejt. Ez a természetes összetevő a kozmetikai piacon található termékek összetevői között egyáltalán nem vagy csak nagyon kis százalékukban jelent meg. A legnagyobb kihívást a termék csomagolásában a nagyon szélesre nyitott célcsoport adta, így a grafikában együtt kellett visszaköszönni a fiatalos és az elegáns megjelenésnek.

A koncepció alapjának a női célcsoport szélességét és a kozmetikai piac telítettségét figyelembe véve egy igazán egyedi arculatot kellett tervezni. A grafikai színes vonalain található apró mintás grafika, egy fiatalos, játékos hangulatot teremt a csomagolásnak, ami a doboz tetején a nyitási oldalon mutatja meg magát teljes játékosságában. Az eleganciát a négyzetes szerkezettel és az alkalmazott nyomdatechnikával oldottuk meg, így a felirat dombornyomás, a keret ezüst prégelést és az egész doboz egy vékony lakkréteget is kapott.

 

BABAMOSOLY TEÁK

Egy termék újra csomagolása nagy kihívás. Mi ceruzát ragadtunk, rajzoltunk, színeztünk és végül szinte életre keltünk!

3d_babamosoly_baba_tea_HU_UJ_csom 3d_babamosoly_gyerek_tea_HU_UJ_csomA grafikai pályázat kiírásában egy már évek óta piacon lévő termékcsalád átcsomagolásáról volt szó. A termékcsalád célcsoportja a kismamák és a kisgyerekes anyukák. Mindenképpen játékos tartalmat terveztünk a csomagolásra, egy merész ámde nem megvalósíthatatlan gondolatból elrugaszkodva grafikusunk ceruzát ragadott és így született meg a két kis figura.

A koncepció alapját a játékosság, a színek és a rajzok adták. A babák és a kisgyerekek világának megfelelően az egyik figura még éppen csak totyogós, a másik figura pedig már egy nagyobb, de még nem óvodás gyerekre utal. A színek, a gömbök, a játékok és az egész kézzel rajzolt alapja egy nagyon különleges és vidám egységet hozott létre. A termék koncepciója a nagy siker miatt további gyermek termékekre is átkerült, így a mókás kis figurákat gyerek samponon, tusfürdőn hamarosan pedig gyerek teákon és gyerek multivitaminok dobozán is felfedezhetjük!

2015 © Advertisz Reklám Kft.
Minden jog fenntartva.